Paradisets Marsvin

Alla inlägg den 22 mars 2017

Av Paradisets Marsvin - 22 mars 2017 11:25

Hejsan jag heter Vinterlilja och är en Pet Teddy hona som är född den 24 maj 2016. Är halvsyster med Tingerling och bott hos Marika sen jag var 5-6 veckor gammal. Jag trivs här och såklart i somras fick jag äta gräs i våra utebur :D. 

    

Av Paradisets Marsvin - 22 mars 2017 11:20

Hejsan jag heter Tingeling och är en Pet Teddy. Bor tillsammans med min syster  som är 2 dagar äldre. Och såklart med andra marsvinskompisar. Jag är en hona som är född den 26 maj 2016 och bor hos Marika. Har bott hos henne sen jag var 5-6 veckor gammal och jag kan tala om att i somras var jag ute i våra utebur och det var så mysigt att mumsa i sig gräs :). 

    

Av Paradisets Marsvin - 22 mars 2017 11:17

Hejsan jag heter Miguel och är en hane som är född den 4 juni 2016 är bror med Midas. 

Jag är en Coronet och har stamtavla. 

Bor just nu hos Marika men har planer på att flytta hem till Therese i Skåne.  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards