Paradisets Marsvin

Alla inlägg den 22 mars 2017

Av Paradisets Marsvin - 22 mars 2017 11:54

Jag heter Anna och är född den 21 oktober 2016. Bor tillsammans med Elsa nere i Skåne i Svalöv hos Therese. 

Jag är en hona som är en PET släthårig nonself.


Den 11 mars var jag med på marsvinsutställningen. Kom inte 1a men jag är glad att jag var med ändå :D

Bor såklart med fler marsvinskompisar :D 

 

Av Paradisets Marsvin - 22 mars 2017 11:51

Hej allihopa. Jag heter Meia och är en hona som är född den 22 oktober 2015. Bor tillsammans med min syster Kola och andra marsvin. Jag är en Pet Släthårig nonself och längtar efter att få mumsa i mig gräs. 

Bor i Uppsala hos Marika :). 

 

Av Paradisets Marsvin - 22 mars 2017 11:48

Jag heter Kiara och är en hona som är född den 1 november 2016. Bor tillsammans med min syster Fiona och är en PET släthårig nonself.


Jag älskar att busa och leka :D 

 

Av Paradisets Marsvin - 22 mars 2017 11:46

Hejsan alla. 

Jag heter Fiona och är född den 1 november 2016. Bor tillsammans med min syster Kiara hos Marika i Uppsala. Vi trivs här och vi busar varje dag. :). 

Jag är en hona som är en PET släthårig nonself.


Jag bara längtar tills vi kan vara ute i gräset och busa med mina kompisar. :D 

 

Av Paradisets Marsvin - 22 mars 2017 11:43

Hejsan alla!

Jag heter Afrodite. Men kallas för Afro. Jag är en Pet Teddy. Väldigt lurvig sådan. Jag är en hona som är född den12 januari 2016. Bor just nu i Uppsala hos Marika. Men Therese i Skåne saknar mig så mycket så hon vill ha hem mig. Vilket jag accepterar. Så flyttlasset till Skåne går väl någon gång nu i vår/sommaren. Astrid kanske följer med men jag vet inte. Har ju annars kompisar nere i Svalöv om det är så. Vi får se vad Therese säger om Astrid. :).

 

Av Paradisets Marsvin - 22 mars 2017 11:36

Tjena alla underbara.

Mr Fling är mitt namn och det är min lill matte som har döpt mig. Men jag kallas för Fling :D 

Jag är en Pet Teddy och är född den 25 december 2016. Bor i Uppsala hos Marika med min pappa Sven i samma bur då jag är en hane. 


 

Av Paradisets Marsvin - 22 mars 2017 11:32

Hej alla. Jag heter Fia min husse kallar mig Fläck Fia. Är en Pet Teddy. Jag är en hona som är född den 25 december 2016. Bor tillsammans med min mamma Tingeling och min moster Vinterlilja och med andra marsvin. Såklart bor min pappa Sven här också men han är i samma bur som min bror Fling. 

    

Av Paradisets Marsvin - 22 mars 2017 11:30

Hejsan alla jag heter Sven och är en Pet släthårig nonself hane. Är född den 24 maj 2015 bor i Uppsala hos Marika tillsammans med andra marsvin och jag trivs där. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards